Misyonumuz
Güvenli, yüksek kaliteli uygun maliyetli ve çevreci enerji kaynağı olan doğalgazın lisansımız sınırları içinde olan tüm kullanıcılara iletmek, iletimi sağlamak için tasarlamak, iletim hatları inşa etmek ve tamamlamak; müşteri memnuniyetini en üstte tutarak, müşterilerimiz ile birlikte anlaştığımız iş programına uymak; tüm bunları gerçekleştirirken, DİYARGAZ Çalışanlarının kariyer gelişimine yardımcı olmak.
Vizyonumuz
- Türkiye genelinde hizmet veren Doğalgaz Dağıtım firmaları arasında en iyi ve yenilikçi firmalardan biri olmak.
- Lisans alanı içinde enerji ihtiyacının var olduğu her yerde olmak.
KALİTE POLİTİKAMIZ
- Müşteri Odaklılık & Geri Bildirim
- Gereksinimler ve göstergeler konusunda müşteri ile uyumlu olmak
- Kalite performansı hakkında müşteri ile düzenli iletişim kurmak
- Müşterinin endişe ve fikirlerine hızlıca yanıt vermek
- Müşteri memnuniyetini arttırmaya odaklanmak
- Uygulanabilir gereksinimleri karşılamak
- Kalite sorunlarını tespit eden personeli desteklemek
- Açık ortamı sürdürmek
- Kalite yönetim sistemi için ihtiyaç duyulan kaynakları temin etmek
- Kalite yönetim sisteminin etkinliğini sağlamak için sorumluluk almak
- Süreç yaklaşımının kullanılmasını ve risk bazlı düşünmeyi teşvik etmek
- Sürekli iyileşmenin desteklenmesi
- Çalışan katılımının sağlanması
- Üst yönetimden her kademede çalışana kadar kalite taahhüdünün duyurulması
- Görev ve sorumlulukların belirlenmesi ve paylaşılması
- Ayrımcılık yapılmayan, saygın çalışma ortamının sağlandığından emin olunması
- Çevre, iş güvenliği, sağlığı ve sosyal sorumluk konularında hesap verilebilir olunması
- İş aktivitelerinin kalite yönetim sistemleri ile uyumlu olarak yapılması
- Doğal kaynakların verimli kullanılması
- Acil durumların yönetilmesi ve acil durum müdahalelerinin tatbikatlarla test edilmesi
- Güvenli alet ve ekipman tedarik edilmesi
- Doğru dokümantasyonun ve etkili raporlamanın sağlandığından emin olunması
- Alt yüklenicilerin kalite yönetim sistemlerine dahil edilmesi
- İç ve dış hususların belirlenmesi
- Risklerin ve fırsatların değerlendirilmesi
- Geçerli tüm yasalara, mevzuatlara ve gerekliliklere uyum
- Çevreyi ve etkilenen toplulukların korunması
- Sürdürülebilirliğin sağlanması
- Hedeflere ve kilit performans göstergelerine ulaşmak için uygun planlamanın yapılması
- Risk tabanlı düşünce yapısının sağlanması
- Pro-aktif (önleyici) tutum izlenmesi
- Tüm tehlikelerin, risklerin, çevresel ve sosyal etkilerin belirlenmesi, bertaraf edilmesi ve azaltılması
- Muhtemel acil durumların ve krizlerin belirlenmesi
- Acil durum riskinin azaltılması
- Maliyet veya iş programı endişesiyle kaliteden ödün vermemek
- Yapılan işin kalitesiyle gurur duymak ve sorumluluk almak
- Kalite ile ilgili endişelerini raporlama ve geri bildirim verme konularında çalışanları teşvik etmek
- Etkili prosedürler, süreçler ve eğitimler uygulamak
- Kültür ile bir bütün haline gelmiş süreçlere bağlılık göstermek
- Prosedürleri zamanında geliştirmek
- Süreçleri geliştirmek için geri bildirim verilmesini desteklemek
- Kalite yönetim sistemini sürekli iyileştirmek
- Sorgulayıcı davranış sergilemek
- Sorunları şeffaf bir yaklaşım ile ele almak
- Kalite ile ilgili kuşku olması halinde işi durdurmayı teşvik etmek
- Kalite sorunlarını tespit etme ve çözme konusunda çalışanları teşvik etmek
- Problemleri kararlı bir şekilde araştırmak ve raporlamak
- Sorunları zamanında çözmek
- Kalite göstergelerini kontrol etmek
- Kazanılan deneyimleri ve en iyi uygulamaları kurumsallaştırılmak üzere paylaşmak
- Bilgi & Sürdürülebilirlik
- Kurumsal bilgiyi korumak ve sürdürmek
- Kurum kültürünü sürdürmek
- DİYARGAZ varlıklarına değer vermek ve onları korumak
- Kalite yönetim sistemini etkileyebilecek risk ve fırsatları belirlemek
- Yetkinlik ve kariyer gelişimini teşvik etmek
- İşletmeden etkilenen topluluklarla ve komşularla iyi ilişkilerin oluşturulması
- Adil ve şeffaf işe alım süreçlerinin sağlanması
- Eşit fırsatların ve çalışan refahının sağlandığından emin olunması, projeden etkilenen toplulukların kalite farkındalıklarının artırılması